Project-Art 2006

El proper divendres dia 17 de febrer té lloc el primer acte de Project-Art, una iniciativa de la Regidoria de Joventut de l'Ajuntament de Sagunt que té com a intenció promocionar els artistes joves del poble (que n'hi ha, i prou).

Project-Art s'estrena amb un espectacle audiovisual consistent en un concert de piano clàssic acompanyat (i vice versa) per una sèrie d'imatges evocadores. I el pianista en qüestió és justament el meu germà Omar. :) La part visual la posen les germanes (no meues ;) ) Gema i Mónica, aka Art al Quadrat.

Hi haurà obres de Schubert i Chopin, i imatges (com no) del romanticisme (alguna caurà de Friedrich). De segur que serà inoblidable. El meu germà està molt iŀlusionat en l'assumpte i la sinyó Regidora ;) també li ha tirat ganes, així que espere que tant aquest acte com els següents que segurament vindran tinguen un gran èxit, que encara no sabem el que tenim en aquest poble!

(El concert tindrà lloc en la Casa de Cultura Capellà Pallarés/Bancaixa, carrer Cavallers número 12, a les 19 hores —sí l'hora és un poc intempestiva, tot s'anirà polint…)